čtvrtek 23. září 2010

Prodejny Vodafone - jaký vlastně mají smysl?

Našel jsem si tuto středu chvilku stravil se v prodejně Vodafonu v liberecké Nise. Potřeboval jsem se zeptat na pár informací ohledně telefonu  Vodafon 547 a zeptat se na nějaký nový tarif. Prodavačka mě ujistila, že je to levný, jednuchochý telefon což já potřebuji, protože bude plnnit pouze funkci druhého telefonu. Telefon, ale prý nemají a kdy bude nikdo neví. A co se týče tarifu  může nabídnou tarif za 350 Kč a a ten co je na míru, tak si musím zavolat na operátora a ten mi  rád pomůže. Tak nevím - jejich masivní reklama mi nějak nekoresponduje
s nabídkou a sám pro sebe ptám, jaký význam má jejich pobočka, když stejně všechno musím řešit přes operátora? Pro mě asi žádný. Kdybych to vědět rozhodně si ušetřím půl hodiny času.

Žádné komentáře:

Okomentovat